Хто може стати на квартирний облік?

Згідно Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українськіх РСР , затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11 грудня 1984 р. № 470, громадяни самостійно здійснюють право на одержання приміщення в будинках державного і громадського фонду з настанням повноліття, тобто після досягнення вісімнадцятирічного віку, а такі, що одружуються, або влаштувалися на роботу, в передбаченим законом випадках, до досягнення вісімнадцятирічного віку, - відповідно з часу одруження або влаштування на роботу. Інші неповнолітні (віком від 15 до 18 років) здійснюють право на одержання житлового приміщення за згодою батьків або піклувальника.

Квартоблік здійснюється при виконавчому комітеті селищної ради (як правило) за місцем реєстрації і проживання громадянина, але не менше 3 років в населеному пункті громади. На квартирний облік беруться громадяни, які потребують поліпшення житлових умов на загальних умовах або мають право стати на соціальний квартирний облік, в разі наявності відповідних пільг (діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування, діти, які перебувають під опікою та піклуванням, учасники АТО/ООС, учасники бойових дій тощо).

Щоб стати на квартирний облік, потрібно подати письмову заяву з пакетом документів до відділу надання адміністративних послуг Ладанської селищної ради особисто. Заяву підписують повнолітні члени сім’ї, що разом проживають, мають право на отримання житла і бажають стати на облік.

До заяви слід додати:

  1. Копії паспортів (1,2,10,11), свідоцтв про народження (в разі необхідності);
  2. Копії ідентифікаційних кодів;
  3. Копія свідоцтва про шлюб (в разі необхідності);
  4. Довідки з місця роботи (з назвою посади та чи не перебувають на квартобліку за місцем роботи);
  5. Копії документів, що дають право на пільги (посвідчення встановленого зразка, медзаключення ЛКК, довідки МСЕК тощо).

Прийом документів з питання взяття на квартирний облік здійснюється за адресою: смт Ладан, вул. Миру, 77А, відділ надання адміністративних послуг.

 

Загальна інформація про квартирний облік

Щомісяця, на підставі рішень виконавчого комітету, списки громадян, які відповідно до вимог житлового законодавства визнані такими, що потребують поліпшення житлових умов, коригуються та вносяться відповідні зміни:

  • взяття на квартирний облік громадян, які подали заяви та згідно із законодавством визнані такими, що потребують поліпшення житлових умов;
  • зняття з квартирного обліку громадян, які відповідно до законодавства втратили право перебувати на квартирному обліку;
  • виключення з пільгових списків громадян, які втратили право на пільгове забезпечення житлом;
  • занесення до пільгових списків громадян, які набули право на пільгове забезпечення житлом;
  • зміни у складі сім'ї.

Відповідно до чинного житлового законодавства виконавчий комітет щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевіряються їх облікові дані. Оновлені списки станом на 1 січня кожного року можна оглянути в секторі архітектури, будівництва, містобудування, комунального майна та послуг Ладанської селищної ради (2-й поверх). В разі не поновлення документів, особи знімаються з квартирного обліку.

Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно кожен рік у ІV кварталі поновлювати документи облікової справи, а саме:

  • довідку про склад сім'ї;
  • довідку з місця роботи;
  • документи, відповідно до яких відбулися зміни в складі сім’ї;
  • документи, які надають право на пільги (в разі отримання);
  • копія паспорта у випадку його заміни/втрати або зміни місця проживання.